wilmaaochamandaa

Direktlänk till inlägg 21 december 2013

Förlåt :(

Av Wilma & Amanda - 21 december 2013 22:23

Hej, vi har inte varit så aktiva på bloggen vi vet.
Men nu fram över kommer vi skriva så fort vi har lust och tid :) alltså så ofta som möjligt.




Har även börjat gjort videor på videofyme så kolla in oss där , wilmaochamanda :)

Om tre dagar är det jul och då kommer det säkert komma massa inlägg vad vi har fått, och videor på videofyme.
På nyår ska vi fira tillsammans det ska bli så himla kul :)
Men ahh nu vet ni lite iallafall, så ha det bra så hörs vi :)



Puss&kram Wilma och Amanda <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma & Amanda - 26 februari 2014 18:56

Hejsan hejsan! Tog en liten paus från bloggandet men saknade det så nu börjar vi igen! Idag fick vi med oss en liten Findus hem till oss, va inte tänkt att vi skulle ta katten men blev kär i den så den fick bli med hem :) Findus heter egentlige...

Av Wilma & Amanda - 8 januari 2014 12:29

Godmorgon :) Idag är det sista lovdagen tyvärr. Men sista dagen blir att vara med Wilma dra ner på stan och typ ta en fika osv ! Emm... Idag vaknade vi/jag halv 11 och så gick jag upp gjorde frukost:) Men men ha en bra sista dag så hörs vi :) ...

Av Wilma & Amanda - 7 januari 2014 20:59

Hej hej, om 2 dagar är det skola igen men som tur är börjar man 11.10 :) Har faktiskt ingenting att skriva om men jaja, hoppas alla har haft ett bra lov och njuter av den sista dagen ?? Puss&kram ...

Av Wilma & Amanda - 6 januari 2014 13:49

Hej hej, idag är det måndag :) Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt förutom att kolla på en kattunge :) Men just nu sitter jag och äter frukost och ska snart göra mig i ordning :) Ha en bra dag så länge så hörs vi :) Puss&kram...

Av Wilma & Amanda - 5 januari 2014 23:32

Hej hej.. :) Idag har jag faktiskt inte gjort någonting bara suttit i sängen och sett på film :) Känns som jag aldrig varit såhära glad för imorgon ska kanske kag och mamma kolla på kattunge :D Hihi men iallafall gonatt alla :) Puss&kram /A...

Presentation


Hej hej, vi är två tjejer som gillar att shoppa osv.
Vi hoppas verkligen ni gillar våran blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards