wilmaaochamandaa

Alla inlägg under november 2013

.

Av Wilma & Amanda - 14 november 2013 21:30

Hej amanda här ! Först och främst förlåt för att vi inte har gjort inlägg på länge vi har inte haft tid . Men iaf imorgon är det helg igen ! Då slutar vi alltså 20 över 12 :D
Typ bara det jag hade å skriva, hehe ! :)
Men aja puuuuussss!

Av Wilma & Amanda - 8 november 2013 17:13

Hej Amanda här ! :)
Typ nästan kommit hem från stan. Hittade några fina saker till rummet som jag kanske ska köpa någon dag. På stan så fikade vi, kolla affärer och skrattade som aldrig förr på Jysk! ;)
Men iallafall jag köpte några underkläder på Lindex också fikade vi lite på "Moster brun" .
Ikväll blir det sitta framför tv och äta godis med go mat.
Hehe men det kommer säkert komma fler inlägg under kvällen men aja här har ni så länge :)
Puuuusssssssss.


Av Wilma & Amanda - 8 november 2013 17:12

Heej, wilma här igen!
Har nyss kommit hem efter att varit på stan med Amanda hittade lite saker till rummet som ja ska dra ner å köpa någon dag också köpte ja även underkläder på Lindex också fikade vi. Och ikväll blir det mys till film å godis tror ja! Kommer säkert något mer inlägg under kvällen.
Kram!

Av Wilma & Amanda - 8 november 2013 07:24

Hej Amanda här! Förlåt för inlägget igår blev lite fel när jag skrev hehe!
Men iallafall idag är det fredag så först börjar jag kl 8.00 och slutar 12.20 och då blir det stan med Wilma. :)
Kommer komma fler inlägg underdagen :)
Puuuuusssss!

Av Wilma & Amanda - 7 november 2013 18:48

Hej Amanda här! Tänkte bara skriva om vad jag har gjort idag och vad som händer imorgon :)
Jo iaf, idag har jag typ bara chillat varit hemma Skypar med Wilma och lyssnat på musik osv.. Men imorgon kommer det bli en underbar dag (hoppas vi) ska t kanske till Karlstad med Wilma å dra på IKEA, stan osv. Sen blir det myyyyys framför tv med en feeeeet godispåse !
Hehe men iaf skriver imorgon igen
Juste gammal bild föresten ;-)
Pussssssss!

Av Wilma & Amanda - 7 november 2013 18:01

Heej, Wilma här!
Tänkte bara göra ett snabbt första inlägg, idag har jag typ vart i skolan å dä ä torsdag så imorgon är dä fredag sjukt skönt, men i skolan gjorde vi typ inget speciellt & när ja kom hem så sätte jag mig och pratade med Amanda på Skype, ja ni har inte så mycket mer att skriva just nu så vi hörs !
Kram!:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej, vi är två tjejer som gillar att shoppa osv.
Vi hoppas verkligen ni gillar våran blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards